Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Επικοινωνια: Χαιρετα τη την Αλεξανδρεια που χανεις

(background music: Χρηστος Θηβαιος - Να πεθαινα για κατι δυνατο)

Η ειναι ιδεα μου η τον τελευταιο καιρο ο κοσμος δεν παει καλα.
Φιλιες γινονται φιλο και φτερο, ερωτες κοβονται μαχαιρι και η ανυπαρξια επαφης με τον απεναντι σου καραδοκει.
Βρισκεσαι με ανθρωπους, που ενταξει δε λεω δεν τα λες και καθε μερα, και ερχεται καποια στιγμη που αισθανεσαι οτι κι αυτος ο καφες δεν αρκει για να ενωσεις δυο παραλληλες πορειες.
Δεν περπαταμε παραλληλα πια αλλα ασυμβατα.
Επειδη δυο ωριτσες κι αυτες στα κλεφτα δεν αρκουν να πεις αυτα που θες, που σου συμβαινουν, που σκεφτεσαι, καταληγεις να βομβαρδιζεις τους γυρω σου με απλουστευσεις αυτων που θα ηθελες να πεις για να τα εννοησουν και να προλαβεις. Εχουμε γυρισει στην εποχη του τηλεγραφηματος η μαλλον του sms.
Ειμαι καλα.
Απο που να αρχισω να σου λεω τωρα τι συμβαινει, τι σκεφτομαι γι αυτο, τι φαση περναω...
Αφου κι εσυ τι μου λες, μονο για το αν θα παρεις αδεια στις γιορτες, τι φορουσε η αλλη στο γραφειο και αν εχασε η ομαδαρα.
Μα πραγματικα μονο αυτα εχεις να μου πεις πια? Που χαθηκε αυτος που ησουν?
Μονο εγω τον θυμαμαι?
Μηπως κι εσυ με θες μονο για τα ευκολα και με εχεις βαλει στον αυτοματο? Και τα αλλα τι τα κανεις? Τα πνιγεις? Πως αντεχεις...
Για να μη συζητησω για τα email και τα μηνυματα, εκει ειναι το παιχνιδι.
Λαμβανεις απο κατι ανθρωπους που καποτε τα λεγατε και που αποφασισαν να επικοινωνησουν τη ζωη τους σε οσους ξερουν (βλεπε 700 παραληπτες ας πουμε):
"Εεεε καλα ειμαι. Παντρευτηκα και μενω στη NeutralCity. Δεν ξερω αν ισχυουν τα email σας πια αλλα εγω το στειλα. Απαντηστε."
Ποιον περιμενεις να σου απαντησει? Τι θα σου πει, και μετα αν ερθουν 700 απαντησεις τι θα πρωτοθυμασαι?
Τελος παντων αυτο ειναι just me being (or getting) weird.
Και καλα ολα τα παραπανω θα μου πεις εγω μια χαρα βγαινω και εχω και τις παρεες μου και καλα περναω δεν τα θελω και δεν τα χρειαζομαι ολα τα παραπανω μη με ζαλιζεις.
Τα καθημερινα τα δικα μας η μαλλον τα δικα μου (γιατι ολοι για την παρτη μας νοιαζομαστε τελικα) σε ποιον θα τα ακουμπησω, με ποιον θα τα μοιραστω, ποιος ειναι αυτος που θα ασχοληθει και θα μπει στον κοπο εστω να τα ακουσει?
Μα ο ανθρωπος σου βεβαια μου ειπαν σημερα.
Αχαχαχαχαχαχα, καλο.
Κι αν δεν εχω? Το λυκοφως των μακροχρονιων σχεσεων το εχετε ακουστα? Ακουσα ενα ναι καπου εκει στο βαθος ε? Μια απο τα ιδια για τον κυριο που νιωθει την performer παρακαλω.
Κι εγω το ειχα, και ειπα να το σβησω κι αυτο μεγαλωσα πια και μπορω να κοιμαμαι και στο σκοταδι μονη μου.
Καληνυχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: